Redare defectuasa a inregistrarilor cu camera web

Redare defectuasa a inregistrarilor cu camera web

 

Exista, si de aceasta data, mai multe cauze care pot sa genereze acest efect si vom incerca, pe rand, sa le eliminam, prin examinarea posibilelor motive si sa obtinem o redare fluenta, corecta cromatic si, de ce nu, placuta!

Redare defectuasa a inregistrarilor cu camera web

Redare defectuasa a inregistrarilor cu camera web

  • In primul rand trebuie sa ne asiguram ca sunt conditii favorabile de iluminare si in cazul in care nu sunt corespunzatoare, sa suplimentam sursele de lumina (nu uitam sa includem si o sursa cu incandescenta, daca celelalte sunt surse cu descarcari in gaze) si, eventual, se le dirijam / aranjam in asa fel incat zona de interes sa fie iluminata suficient de bine pentru a permite o inregistrare cu o rezolutie cat mai buna si o viteza suficienta pentru o miscare fluenta;
  • O alta cauza poate fi setarea rezolutiei video la o valoare prea mare, astfel incat va trebui sa micsoram rezolutia din pagina „Setari”. Daca fenomenul persista…
  • …dezactivati toate efectele video, acestea putand duce la scaderea performantei;
  • Unele variante ale camerei Microsoft LifeCam au implementata tehnologia TrueColor. Mergeti la pagina „Setari” si daca este bifata caseta TrueColor, debifati-o / dezactivati optiunea;
  • Debifati si optiunea TrueColor + ClearFrame, daca exista;
  • Daca folositi camera conectata la un hub, incercati sa o conectati direct la computer;
  • Schimbati portul USB la care ati conectat camera;
  • Scoateti toate dispozitivele pe care le aveti conectate la porturi USB si apoi conectati numai camera web;
  • Daca unele efecte video functioneaza necorespunzator sau nu functioneaza deloc, este posibil sa fie necesara o alta placa video, care sa accepte „Umbre de pixeli” varianta 2.0 sau mai noua;
  • Ramane sa mai verificati resursele sistemului si, eventual, sa inchideti toate programele pe care nu le utilizati in momentul acela, acestea putand consuma prea multe resurse, cele ramase fiind insuficiente pentru redarea fluenta si corecta a inregistrarilor video.
  • Descarcati si instalati cea mai noua varianta a software-ului LifeCam.

Daca v-ati confruntat cu acest fel de problema si nu ati putut-o rezolva, Service-ul nostru va asteapta pentru o diagnosticare gratuita.

De asemenea, daca problema pe care o aveti nu apare intre cele expuse mai sus, va asteptam sa sunati la 0763 644 629 sau 0765 941 097 si specialistii nostri va vor impartasi din experienta si cunoștințele lor vaste.

Intotdeauna, parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si am fi bucurosi daca ne-ati lasa un comentariu (mai jos) in care sa ne comunicati parerea dumneavoastra si sa ne indicati eventuale directii in care sa mergem cu explicarea diferitilor termeni sau caracteristici sau… ce anume v-ar interesa sa gasiti pe blogul nostru.

 

S-auzim de bine!

 

Trimite un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.