Alte probleme in utilizarea camerei web
Imaginea se degradeaza in timp. Ar putea exista doua cauze pentru scaderea calitatii imaginii in timpul unui apel video:
- Camera este setata la o rezolutie prea mare pentru sistemul in cauza; se incearca micsorarea rezolutiei, din meniul „Setari”;
- Ati mai deschis si rulati si alte programe care consuma din resursele sistemului, astfel incat acesta nu mai face fata solicitarilor. Poate aparea si un mesaj care sa va informeze: „performanta slaba a sistemului” sau ceva de genul acesta. Este necesar sa inchideti toate programele care ruleaza in backround, sunt in asteptare sau asteptati sa termine operatia (in cazul in care aveti un antivirus care scaneaza sau un program de backup care tocmai face salvarea de rezerva.
Nu exista sonor. La initierea unui apel video nu sunt auzit sau nu aud persoana cu care sunt conectat. Considerand ca ati verificat initial daca sunt conectate boxele si microfonul, trebuie sa mai verificati:
- Daca volumul calculatorului / laptopului este la un nivel acceptabil, deci nu este micsorat foarte mult sau dezactivat;
- Daca microfonul nu este acoperit ori blocat si daca sonorul acestuia nu este micsorat sau dezactivat.
Nu pot salva o inregistrare. Fotografiile sau inregistrarile video sunt salvate intr-un folder propriu aflat in folderul „Pictures” (C:\Users\”Nume user”\Pictures). Acesta se poate deschide din software-ul camerei – click pe „Open Folder LifeCam”. Puteti salva inregistrarile si intr-un alt folder, creat de dumneavoastra. Daca nu puteti salva nici o inregistrare, verificati:
- Daca aveti suficient spatiu pe partitia / hard disk-ul unde se afla folderul in care doriti sa salvati fisierele. Inregistrarile video si audio pot ocupa foarte mult spatiu asa incat este bine sa va asigurati de la inceput ca exista suficient spatiu liber;
- Daca doriti sa salvati intr-un folder creat personal, asigurati-va ca acesta nu este „Read-only”, in acest caz neputand sa „scrieti” nimic in el. Click-dreapta pe folderul cu pricina, apoi „properties” si debifati „Read-only (Only applies to files in folder)”.
Nu pot face fotografii. In afara de verificarea enuntata mai sus, de a verifica daca folderul-tinta unde doriti sa stocati pozele nu este read-only, mai trebuie sa:
- Verificati daca este suficienta lumina ambianta, in cazul in care varianta constructiva a camerei nu prevede si LED-uri de iluminare in cazul unui nivel scazut de iluminare;
- Verificati daca obiectivul camerei nu este acoperit accidental sau blocat.
Despre remedierea problemelor camerei web, altele decat cele prezentate pana acum, in articolul de maine!
Va asteptam, daca aveti întrebări, neclaritati sau doriti informatii diverse, sunati la 0763 644 629 sau 0765 941 097 si specialistii nostri va vor impartasi din experienta si cunoștințele lor vaste.
Intotdeauna, parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si am fi bucurosi daca ne-ati lasa un comentariu (mai jos) in care sa ne comunicati parerea dumneavoastra si sa ne indicati eventuale directii in care sa mergem cu explicarea diferitilor termeni sau caracteristici sau… ce anume v-ar interesa sa gasiti pe blogul nostru.
S-auzim de bine!