Probleme ale camerei web LifeCam

Probleme ale camerei web LifeCam

 

Continuam cu o serie de situatii care pot interveni oricand si care se pot rezolva prin verificari sau setari, in ipoteza ca nu este defecta camera intrucat ati verificat-o deja conectand-o la un alt sistem si functioneaza normal.

Probleme ale camerei web LifeCam

Probleme ale camerei web LifeCam

 Nu pot realiza o comunicare video.

„Defectiune” fundamentala, pentru asta am achizitionat camera, nu? Camera fiind perfecta, sa vedem ce verificari trebuie sa facem.

  • In primul rand trebuie sa ne asiguram ca este conectata la un port USB al sistemului de calcul;
  • Daca suntem conectati la computer, instalam programul primit odata cu camera si driverele respective;
  • Verificam daca suntem conectati la internetul nostru de mare viteza – DSL sau de banda larga;
  • Verificam daca sunt conectate microfonul, boxele sau castile si daca sunt activate;
  • Descarcam si instalam un programul de mesagerie care sa permita efectuarea de apeluri video si consultam cu atentie documentatia, pentru a afla ce trebuie sa facem pentru a initia un apel video;
  • Verificam daca a fost detectata camera de acest program de mesagerie instant;
  • Inchidem software-ul pentru LifeCam- daca tot nu functioneaza – si incercam s initiem un apel video cu programul de mesagerie instalat anterior;
  • Verificam daca persoana apelata are si ea programul de mesagerie instant si daca are camera conectata si detectata de acest program; eventual verificam daca are instalat acelasi program ca si noi;
  • Verificam daca persoana apelata are starea setata pe „online”;
  • Verificam daca peroana apelata exista in lista noatra de contacte si invers, daca suntem in lista lor de contacte;
  • Pentru a se putea stabili comunicarea, trebuie sa fi primit si acceptat invitatia la apel video – trebuie verificat si acest aspect;
  • Atentie! Nu pot rula concomitent doua programe care utilizeaza camera web. Daca este pornit software-ul camerei nu veti putea initia apeluri video cu un alt program (mesgerie instant, de exemplu) astfel incat va trebui sa verificati ca intotdeauna sa fie pornit numai unul din programele care necesita folosirea camerei web.

 

In continuare, vom discuta, in articolul urmator, despre Alte probleme in utilizarea camerei web.

Va asteptam, daca aveti întrebări, neclaritati sau doriti informatii diverse, sunati la 0763 644 629 sau 0765 941 097 si specialistii nostri va vor impartasi din experienta si cunoștințele lor vaste.

Intotdeauna, parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si am fi bucurosi daca ne-ati lasa un comentariu (mai jos) in care sa ne comunicati parerea dumneavoastra si sa ne indicati eventuale directii in care sa mergem cu explicarea diferitilor termeni sau caracteristici sau… ce anume v-ar interesa sa gasiti pe blogul nostru.

 

S-auzim de bine!

 

Trimite un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.