Procedura operationala de recuperare date
De la sosirea suportului de date (se pot recupera fisiere si de pe alte suporturi cum ar fi carduri, stckuri, SSD etc) la sediul nostru – predare personala sau prin curierat – pana la predarea datelor recuperate, se parcurge un traseu cu mai multe etape distincte, fiecare din ele foarte importanta si indispensabila procesului.
- – preluarea comenzii. Suportul de date ajunge in posesia noastra, iar noi va vom remite un document prin care garantam confidentialitatea datelor recuperate.
- – diagnosticare. Aceasta etapa dureaza maximum 24 de ore si este gratuita, in cazul in care efectiati reparatia tot in service-ul nostru. Vom verifica si evalua daca este posibila recuperarea, in functie de tipul de defect (logic, electric, mecanic) si in caz afirmativ vom stabili timpul si costul recuperarii, pe care vi-l vom comunica. Daca dumneavoastra considerati ca este acceptabil, si ca timp si ca pret – va vom transmite prin e-mail oferta de pret pe care dumneavoastra o veti aproba – vom trece la etapa urmatoare,
- – recuperarea datelor. Recuperarea se face in 2-7 zile lucratoare, functie de gradul de deteriorare a suportului si de tipul defectului si de disponibilitatea, in momentul recuperarii, a componentelor necesare a fi schimbate. In cazul incare, dintr-un motiv sau altul, acest termen se va prelungi, va vom instiinta de acest lucru, din timp.
- – livrarea datelor recuperate. In momentul in care operatiunea de recuperare s-a erminat, va vom comunica acest lucru si va vom pune la dispozitie datele pentru a le verifica si testa calitatea. Apoi veti achita factura – suntem siguri ca veti fi foarte multumit de prestatie – si vom stabili, de comun acord, modul in care sa se livreze datele, respectiv tipul de suport (DVD, hard disk extern, hard disk nou, stick etc.) si modalitatea de transmitere: le ridicati personal de la sediul nostru, le expediem prin curier sau, in cazul in care fisierele recuperate insumeaza mai putin de 50 GB, le putem transmite online, evident criptate, prin transfer securizat. In cazul in care defectiunea a putut fi remediata – defectiune logica sau electrica – mai exista posibilitatea de a trece datele recuperate pe hard diskul original; trebuie mentionat insa ca orice hard disk reparat nu mai prezinta garantie pentru stocarea datelor importante, poate fi utilizat cel mult ca hard disk de lucru sau de pastrare temporara a fisierelor.
O ultima informatie: datele recuperate vor mai fi prezente in dispozitivele noastre de stocare inca 5 zile, apoi vor fi sterse, prin urmare este indicat sa faceti imediat ce aveti posibilitatea, o copie de siguranta a datelor importante.
Daca aveti probleme cu hard disk-ul sau cu orice echipament de stocare a datelor , sunati la 0763 644 629 sau 0765 941 097 sau veniti la la unul din sediile PC Laptop din Crangasi – str. Vintila Mihailescu Nr.7, sector 6 sau Dristor – Mihai Bravu – str. Racari nr.14, Bloc.44, Sc.1, ap.3, interfon 03 cu „obiectul” si vom stabili impreuna calea de urmat pentru recuperarea datelor dumneavoastra.
Va asteptam!