Camera web Microsoft LifeCam
Camera web Microsoft LifeCam este una dintre cele mai raspandite si apreciate camere web, avand integrati senzori HD sau full HD, autofocus, pastrand claritatea de la 10 cm pana la infinit, unghi larg de filmare, tehnologie TrueColor, care confera imaginilor luminozitate si culori vii aproape in toate conditiile de iluminare, ca sa nu mai vorbim de tehnologia CkearFrame care asigura o filmare uniforma si cu foarte multe detalii. In plus, are microfon incorporat de inalta fidelitate.
Totusi, ca orice dispozitiv, poate sa aiba nevoie de anumite conditii, setari, configuratie, activare, pentru a functiona in conditii optime, pentru ca nu in toate cazurile este defecta camera insasi. Vom incerca sa discutam cateva scenarii de mal-functionare si sa vedem ce masuri se pot lua pentru a remedia situatia.
LifeCam nu este detectat. La pornirea programului, apare mesajul ca nu este detectata camera. Ce este de facut? Excluzand ipoteza ca nu exista defectiune la camera, putem face urmatoarele:
- Deconectati camera web si conectati-o din nou. Sistemul de operare ar trebui sa o detecteze si totul sa intre in normal;
- Daca utilizati un hub pentru conectarea camerei, deconectati camera si conectati-o direct la un port USB al calculatorului;
- Schimbati portul USB, este posibil ca cel la care l-ai conectat sa fie defect;
- Dezinstalati software-ul camerei si instalati-l din nou. Restartati calculatorul.
Lipseste o caracteristica. In primul rand, verificati pe ambalajul camerei dacaexista caracteristica dorita. Nu toate camerele web au aceleasi caracteristici si o camera web nu are toate caracteristicile.
Nu functioneaza comenzile de panoramare si / sau inclinare. In primul rand, transfocati inainte; comenzile de inclinare si panoramare ar trebui sa inceapa sa functioneze. Daca tot nu s-a rezolvat problema, micsorati rezolutia camerei, pentru ca la rezolutia maxima unele camere nu au posibilitatea de a accepta comenzi de zoom, inclinare sau panoramare.
In Windows Live Messenger nu apare pictograma Tablou de bord. Refaceti setarile audio / video in Live Messenger si apoi incercati sa initiati din nou apelul video.
Vom continua sa discutam de probleme ale camerei web LifeCam in articolul urmator.
Va asteptam, daca aveti întrebări, neclaritati sau doriti informatii diverse, sunati la 0763 644 629 sau 0765 941 097 si specialistii nostri va vor impartasi din experienta si cunoștințele lor vaste.
Intotdeauna, parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si am fi bucurosi daca ne-ati lasa un comentariu (mai jos) in care sa ne comunicati parerea dumneavoastra si sa ne indicati eventuale directii in care sa mergem cu explicarea diferitilor termeni sau caracteristici sau… ce anume v-ar interesa sa gasiti pe blogul nostru.
S-auzim de bine!